Fiatal oktatóként és kutatóként fontosnak tartom, hogy a marketing szó hallatán ne a kéretlen levelek és tolakodó reklámok jussanak az eszünkbe, hanem egy olyan tudományterület, amelynek célja a fogyasztói igények és szokások minél részletesebb megismerése tudományos eszközökkel. Továbbá olyan vállalati gyakorlat kialakítása, amely a fogyasztók elvárásait helyezi középpontba, ellentétben a nagyszámok törvényére építő spammelő gyakorlattal.

Események amelyeken szerepel:
  • Teszteld a kutatói megérzéseidet! Te mi alapján vásárolsz? És mások?
  • Akadálymentesített: Nem
    Életkor: gimnazistáknak, egyetemistáknak, felnőtteknek
    Regisztrációköteles: Nem
    Külföldiek számára is látogatható program: Nem
    Tudományág: Társadalomtudomány
    Programtípus: Előadás
    Nap: Péntek(szeptember 27.)
    Utca, házszám: Kálvária sugárút 1.
    Város: Szeged
    Irányítószám: 6722
    Google térkép megjelenítése: Igen
Kapcsolt intézmények: