1985-ben szerzett villamosmérnöki diplomát, de már az egyetem elvégzése előtt eldöntötte, hogy tanári pályára lép és így lett mérnök-tanár. A műszaki tárgyak mellett informatikát és fizikát is tanított, de a fizika szakot csak 2007-ben végezte el az ELTE-n. Jelenlegi iskolájában, a Baár-Madas Református Gimnáziumban 2001 óta tanít. Tanítványaival estékbe nyúló szakköri foglalkozásokon mélyedt bele…

Bővebben

Intézmény: GameStar Titulus: online főszerkesztő Előadás címe: Játékfüggőség

Bővebben

Képzettségi adatok 2016- Villamosmérnök, BSc Villamosmérnöki és Informatikai Kar Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem 2012-2016 Szombathelyi Nagy Lajos Gimnázium, Szombathely   Szervezeti tagságok 2018- Energetikai Szakkollégium (ESZK) Ipari és Sajtókapcsolatok részleg (2018-)

Bővebben

szeptember 1-je óta az ELTE BGGYK oktatója, 2010. szeptember 1-je és 2015. augusztus 31-e között az ELTE BGGYK Gyógypedagógiai Továbbképző Központ szakmai igazgatója, a Fogyatékosság és Társadalom c. folyóirat szerkesztőbizottságának a tagja, a Magyar Gyógypedagógusok Egyesületének és a Magyar Szociológiai Társaság Fogyatékosságtudományi Szakosztályának tagja; Kutatási területe: könnyen érthető kommunikáció, participatív kutatás és inkluzív oktatás

Bővebben

Horváth Roland vagyok, a Soproni Széchenyi István Gimnázium 12. osztályos tanulója. 7 éve foglalkozom komolyabban programozással, alkalmazásfejlesztéssel. Számos projektet, weboldalt, applikációt készítettem már. A kódnyelveket autodidakta módon tanultam meg nagyrészt angol nyelvű online oktató kurzusok segítségével tanulom folyamatosan a Unity C#, Swift, PHP, JS, React Native, stb. Technológiákat, programnyelveket. Időközben sikerült az angol nyelvet is…

Bővebben

Mestertanár, angol nyelvtanár, fordítással és tolmácsolással foglalkozik

Bővebben

Az előadó a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Gyakorló Általános és Alapfokú Művészeti Iskolája, Napközi Otthonos Óvodája szakvezető tanára, mesterpedagógus. Közel 40 éves tanári pályája alatt szinte minden korosztálynak tanított fizikát, természetismeretet, matematikát. A tapasztalata az, hogy a játékos tanulás korosztálytól függetlenül megkönnyíti az ismeretszerzést. A fizikai játékok működtetése, működési elvének megismerése, netán a játék elkészítése…

Bővebben