A Környezetmérnöki Intézetben adjunktusként oktatok. Szűkebb tudományterületeim: Műszaki mechanika, Fizika. Doktori értekezésemet az „Alagútbordás légsugaras vetülékbevitel áramlástechnikai és szövéstechnológiai vizsgálata” címmel védtem meg. Szabadidőmben üres szákban keresgélek. Miért? A mondás miatt: „Halász, vadász, madarász üres tarisznyában kotorász.” 

Bővebben

Szabó Pál jogász, történelem szakos bölcsész és tanár. Történész, középkorkutató. Tanulmányait a szegedi József Attila Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Karán, a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Tanárképző Főiskolai Karán, a Szegedi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karán, illetve a Szegedi Tudományegyetem Történelemtudományi Doktori Iskolájának medievisztikai (középkortudományi) alprogramjában végezte. 2005-2011 között ógörög tanulmányokat folytatott az egyetem Klasszika-Filológiai Tanszékén. PhD értekezését…

Bővebben

Az Óbudai Egyetem, Bánki Donát Gépész és Biztonságtechnikai Mérnöki kar oktatója vagyok. Oktatási területem: Hő- és áramlástan, járműdinamika, gépjárművek felépítése, és erőátviteli berendezései, irányítástechnika. Érdeklődési területem: Pneumobil, fotózás, utazás.

Bővebben

1989 óta a Semmelweis Egyetemen dolgozok radiológusként. Az ultrahang diagnosztikában elsőként kezdetem a bőrdiagnosztikával foglalkozni. A diagnosztika mellett a Pázmány Péter Katolikus Egyetemmel közösen ultrahang diagnosztikai kutatást, fejlesztést végzünk.

Bővebben

Kutatási igazgatóhelyettes NAIK – Mezőgazdasági Gépesítési Intézet (NAIK-MGI)   Szakterületek: Laboratóriumi és terepi spektroszkópia, távérzékelési alkalmazások; Mérési-, adatfeldolgozási módszerek és egyedi eszközök, berendezések fejlesztése; Precíziós mezőgazdaság.

Bővebben

Szalay Kristóf mesterséges intelligencia szakértő a magyar rákkutató startup, a Turbine alapítója. Villamosmérnöki diplomáját egészségügyi mérnöki oklevéllel egészítette ki, PhD-jét pedig biokémiai és bioinformatikai kutatásaival szerezte. Kristóf jelenleg a Turbine technológiai vezetőjeként tevékenykedik, végső célja az, hogy a jövőben olyan könnyedén tudjunk emberi szerveket gyártani, ahogy ma az autók gördülnek le a futószalagról.

Bővebben